Sommarlov!

Igåd hade jag en härlig dag. Jag var ute och segla hela dan med en kompis från Cambius. Det blåste mycket så det var full fart och lut på den lilla jollen. Efter några timmars seglande åkte vi in i vårdsätraviken, spände fast båten och simmade i land.. Hoppade några gånger från bryggan och sen tilbaka igen. Vi var ute hela dan och jag åt inte mycket mer en två mackor och sen en glass när jag kom hem. Idag är jag helt slut, det ända jag gör är att varva tre aktiviterer: sova, äta och vila. Jag fattar inte vad det är med mig. Jag kanske återhämtar mig efter gårdagens 8-timmar seglande.

Förövrigt har jag sytt om ett par byxor. Jag var lite orolig för att förstöra dem helt men eftersom jag knappt använde dem för att de hade så dålig passform så tyckte jag ändå det var värt risken, och det blev faktiskt rätt bra. Tyvärr har jag inga bilder från gårdagen för jag glömde kameran. Framöver så funderar jag lite på vad man kan hitta på. Är nån sugen på att vandra lite i Sverige? typ vandra nån led sova över, fortsätta vandra och sen hem igen. Hör av er i så fall. Vore najs tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

japp jag är hemma i Uppsala :) och här blir jag kvar resten av sommaren. Är du också här?

2009-07-19 @ 21:49:04
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ja men då måste vi ses någon dag :) denna veckan har jag fullt upp men sen så.

2009-07-22 @ 11:50:03
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0