44 grader om dan och 30 om natten - Vaya tela de calor!

Igår hade jag en superdag. På morgonen gick jag med en kille från stallet där jag red förut och kollade på stället där han har sin häst  nu. Mycket fräschare än det stället som hette la Recua. I recua fick jag inte ens gå in nu för han har en loppepedemi. Och han har tydligen fortfarnade hästar där - djurplågeri!
Men men här såg det ut så här:



Sen fick jag rida lite på polarens fina häst. Som såg ut så här:

Om sanningen ska fram så är jag inte alls lika passionerad av hästar som jag var då. Då var jag helt såld, jag ville ha ett häststall och allt. Jag trodde det var meningen med mitt liv. Sen dog den passionen helt. Och det är väl lika bra det. Nu har jag andra planer men måste ändå säga att jag inte alls är lika säker på vad jag vill göra. Men det får väl tiden visa. Jag är ganska säker på att jag vill plugga det jag pluggar i alla fall.

I alla fall, dagen var jätte varm så det var skönt sen att åka på en Barbecue till Hennings spanska familjs släktingar som hade pool.

Dagen avslutades med att vi gick ut med en gammal klasskompis och hennes kompisar. Det var jättetrevligt men som sagt man svettades hela natten för det var 30 grader varmt! Men gänget var jättetrevligt. Vi var mest bara ute och åt och så tittade vi på flamenco också. Vi var bara ute och åt och hängde men jag kom ändå hem efter 2 på natten - det brukar bli så här.


Kramar till alla


Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh va mysigt! :) Tur att det är nån som får lite värme iaf. Här hemma i Sverige har det regnat konstant i 3 dagar... Din lyckost!

2009-06-14 @ 14:56:34
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hästar är läskiga.

2009-06-15 @ 10:18:31
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0