como como, como como como

Tjoho! Har är jag, äter gott, lever gott. Mycket är som det var förut förutom att alla kompisar har bil. Och efterssom samhället är amerikaniserat åker man bil överallt där man förr gick.

Annars så åker vi typ från park till park och ibland till poolen.



igår bjöd Hennings värdmamma pa middag. Det råkade vara så att både en Amerikan och en tjej från Slovakien råkade vara här på samma gång. Det var kul. Slovakiskan pluggar foresten här. Så vi har hängt mycket med dem.



Nice var det. Idag bär det av till sevilla för att käka med några kompisar.
KRAMAR

ps: Rubriken betyder: efterssom jag äter, äter jag som jag äter. haha




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser jättehärligt ut ju!

2009-06-11 @ 16:04:41
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Ankan

Åh va mysigt! Vilken pool!

2009-06-11 @ 17:40:28
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0