Trevlig dag

Var idag och seglade med syrran, hennes pojkvän och hans syster. VI käkade en massa och jag och syrran tog våra första dopp. Det var grymt. Jag slänger ut lite foton. Det var förresten första gången jag träffade Filips syrra ordentligt. Kan tyckas sent efter att dom har varit tillsammans ca 5 år.

Så här kan det se ut när man seglar...


Fågelskådning??? eh nej typ segelupptagning


Så här kan det se ut när syrran och jag badar

Kallt?



trevlig dag! Imorgon ska jag börja måla vårt hus. Mitt hemmagjorda sommarjobb. hehe


Dagens fula min!

Kommentarer
Postat av: Ankan

:D Fina bilder Julia! Ser jättemysigt ut! Hahaha! Bra med hemmafixat sommarjobb! :)

2009-06-29 @ 21:17:59
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0