Välkommen till min blogg

Lagom innan det sköna sommarlovet startar jag en blogg. Då passar det väl bra att hålla folk uppdaterade om vad jag gör och så när man ändå inte träffar folk på länge. Sen får vi hoppas att det med tiden inte bara blir en uppdatering av vad jag gör utan också ett forum där mina tankar och åsikter kan synas bland alla tusentals andra. Än så länge har jag inte förmånen att ha sommarlov utan först blir det en tenta i fältmätning mellan 14 och 19 på fredag! Sitter just nu och pluggar hos Amanda men som ni ser har pluggandet mest lett till att jag startat en blogg (Cred to Amandy). Men men, vi får väl hoppas att tentan går bra ändå. Man är ju ändå too blessed to be stressed.
     När tentan väl är över bär det iväg till Spanien. Älskar när man kan vara så spontan. Jag ringde familjen som jag bodde hoss tidigare (när jag var på utbytesår där) och snacka med dom om att komma i onsdags. Samma kväll bokade jag biljetterna som just nu var halva priset jämfört med bara för några veckor sen. Och jag åker på söndag. Life is good! Det ska bli spännande att åka, jag har inte vart där på tre år. Henning kommer också vara där. Det känns bra så att man har någon att snacka med om allt som har varit och som man kan hitta på lite saker med. Planerna för resan jag har hittils är:
1. Gå till stallet som jag hängde i när jag var där och se hur det ser till med det.
2. Gå till skolan och hälsa på alla lärare som älskar Henning och inte mig... Nåja man kan ju inte bli älskad av alla.
3. Åka till stranden Matalascanas ca 1 h från Sevilla
4. Kanske turista lite i Sevilla, jag hann inte besöka några sevärdigheter där när jag var där ett år.
5. Hälsa på några kompisar
6. Hänga lite med min värdfamilj
7. Göra nått spontant och kul

Kommentarer
Postat av: amäända

låter underbart!

Såklart cred till mig :D

2009-06-05 @ 01:06:22
URL: http://pralin.blogg.se/
Postat av: Rally ;)

ha så kuuul :D och kom ihåg att blogga därifrån!

2009-06-05 @ 01:22:05
URL: http://edenvin.bilddagboken.se
Postat av: Ankan

Åhh va roligt med Spanien Julia! :D Å välkommen in i bloggvärlden! ^^

Hahaha! Nummer 2 på listan... Hahaha! Du får charma dem den här gången istället! :)

2009-06-05 @ 02:04:27
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yay! helt rätt Julia :D en till blogg att läsa (Y)

2009-06-05 @ 09:17:38
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0