POLEN i april!!

Idag bokade mandy och jag tre biljetter till polen! Blir en polenresa på omtentaveckan efter påsk som belöning för att alla klarde tentorna. yeah! Sen gjorde jag min första pärlplatta hemma hos samma person. Det blev en orange kyrka på lila bakrund, den skulle ju vara personlig, och orange är min färg enligt annika, jag bor typ i kyrkan och lila kontrasterar orange. Givet. på vägen hem blev jag överfallen av snömannen igen! Nästa gång ska jag va överst! 
Och sen lyssnade jag på ett föredrag av min korridorskompis. Titeln var: Vem mötte du på vägen till Emmaus? och Emmaus är en stad nära Jerusalem.
Jag har ingen mat hemma och efterssom hamburgarkvällen på Norrlands blev inställd blev det en pizza från hemköp. nyttigt? nej, gott? ganska, mät och nöjd? Ja! jag glömde dock att steka cuccini till. Och när jag tänker efter skulle jag kanske klarat mig på bara en cuccini. Men jag tycker faktiskt det är mysigt att ta kvällspromenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0