Tjaba!

Tjaba!
Nu är det sent och jag är jättetrött. Men jag ska berätta vad jag gjort idag och börjar bakifrån för det är det jag kommer ihåg. Hanna och Erik var precis här och vi spelade Backgammon. Jag och Erik som spelade i samma lag klagade på Hanna som spelade så safe, blir inget spel så likssom. Precis innan Hanna kom var Gidena här och hon sa att hon hade lyssnat på Benny Hinn när han var här i Sverige och jag visste vart man kunde kolla på den inspelningen, så kollade vi en stund. Innan det var jag och träna. Där gissa vem jag stöter på. Nathalie i omklädningsrummet och hon var där med Samuel och Dan- Jakob. Det var ju kul att träffa dom för andra gången. "Förföljer du oss?" Sa DJ. Hehe. Det är dom som börjar träna på mitt gym likssom. vadå förföljer? Men det var ju kul efterssom det var ett missförstånd mellan mig och Andreas som skulle klättra. Han var på campus och jag var på stallet. Innan det var jag faktiskt på livets ord och lyssnade på min biskop som höll en föreläsning där. Jag var rädd att han skulle se mig och undra vad jag gjorde där. Men han var ju själv där så vad skulle han undra över? Han pratade om ortodoxa, katolska och protetstantiska kyrkans olika syn på olika saker. Sånt tycker jag är intressant i alla fall. Innan dess var jag på uth-gård och i skolan och lyckades inte nu heller bli klar med den bauta stora uppgiften i CAD. Får bli nån annan gång under veckan. Man kan ju inte ta ut sig helt tredje veckan i skolan, man måste bygga up sig mentalt först. Hoppas vi kan boka polen biljett snart!

Kommentarer
Postat av: Erik

Det var kul, rätt förvånad att du stannad uppe så sent. Har du ringt till mamma i Spanien?

2010-02-03 @ 11:37:39
Postat av: Julia

Nej, jag hitta inte hennes nummer, men jag skickade ett mail. Hoppas hon svarar snart

2010-02-04 @ 22:39:58
URL: http://justjulie.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej allt bra?

2010-02-04 @ 22:52:47
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0