Tisdag

Dagen började med en föreläsning i CAD, den var väldigt seg och vi lärde oss inget för ingen kunde öppna något template som man behövde för att rita väggar och sånt, puh, fick tid att facebooka iaf.
På eftermiddagen kom Robert förbi och vi pluggade mekanik respektive stålkonstruktion förutom det snacka vi mekanik, musik och utlandstudier. sen åt jag min nyttiga lins+rödbetor+fetaostsallad, och sen gick jag på vardagsmässa. Mot kvällen kände jag mig hurtig nog att dra iväg till gymmet. Det blev lite boxning med Robsen igen.

O just ja, jag lyckades laga min gitarrsträng som gått av, trodde jag skulle behöva köpa en ny men det var bara att snurra av den och knyta fast den snutten som var kvar igen, strängen var tillräckligt lång så det räckte med marginal. Kände mig lagom händig

Kommentarer
Postat av: Erik

Oj vilken produktiv dag det blev. Mycket plugg, nyttig mat, och motion låter smart.

2010-01-27 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0