fredag

Idag skulle vi köra en liten afterwork med P3orna som jobbar i Stockholm.Det var dock bara tre av oss som dök upp. Vi sågs i kungsparken och som tur var fanns det ett tält där efterssom det kom en spöregnskur. Vi satt där ett tag och drack en cider. Några el-killar skulle också på afterwork så vi skulle eventuellt sammanstråla men dom skulle inte äta nått utan bara supa, så jag kände mig inte så jättetaggad. Jag gick till kyrkan istället för jag råkade vara där precis kl 18 när det var kvällsmässa. Där träffade jag en kompis som hette Alex och vi gick och käkade på hötorget. Sen följde han med mig till dit vart min mamma bor och sen följde jag med honom till stationen, för att vi hade så himla mycket intressant att snacka om, så det blev lite promenix fram och tillbaka så är på fredagseftermiddagen. Och nu sitter jag här och det lär inte bli så mycket mer än att gå och lägga sig tänligen tidigt. Jag läntar till min frankrikeresa som jag ska på nästa fredag. längta!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Sv: Hahaha! Ja men eller hur!? :P



Du verkar ha det kul på ditt jobb! :) Roligt!

Du får ha det så roligt i Frankrike med, och bättra på din franska. Fast du är ju grymmast på språk så du kan väl redan franska I guess... :D

Kramar! <3

2010-06-19 @ 09:28:53
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja jag har bojkottat franskan lite. Och jag har inte hunnit köpa en parlör. Jag får fixa det på vägen. Men förmodligen kommer jag inte behöva franskan så mycket eftessom det är så många andra folk från andra europeiska länder som ska va där.

2010-06-24 @ 18:45:35
URL: http://justjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0