Strängbyte

Nu börjar jag rusta upp min gitarr. Var i musikaffär'n och skulle köpa en D-sträng efterssom min hade gått av. Han i kassan frågade mig hur länge sen det var jag böt sträng och att sa att man bör byta alla strängar var fjärde månad. Oj då sa jag men avslöja inte att jag inte bytt på 8 år och så köpte jag helt nya silvriga strängar. Jag tror inte att man måste byta var fjärde månad. Men om man ska till frankrike och spela gitarr vill man inte att frankrike blir besviket. Så det var bäst att spela. Mina tre veckor på jobbet har gått. De var väldigt lärorika men jag saknar någon meningsfull uppgift, fast jag lär mig ändå väldigt mycket tekniska saker. Nu ska jag ladda om för att resa istället. Det ska bli så najs. Midsommar nästa i Köpehamn!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Trevlig resa Julkie!! ^^

2010-06-24 @ 20:53:33
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0